Thursday, July 21, 2011

yang penting kerja..



dari menteri, duta sampai la ke pegawai kerajaan semuanya umno. baru la boleh buat kerja. betul tak? kalau tak sia-sia la lantik dan bagi gaji mahal-mahal tapi tak nak buat kerja untuk umno/bn. ni la contohnya :







Mengiringi Menteri di Jabatan Perdana Menteri Y.B Mejar Jeneral Dato' Seri Mohd Jamil Khir bin Baharom ke rumah Kelab UMNO Kaherah


20/07/2011 - Tepat jam 8.00pg tadi satu gerombolan yang di ketuai oleh TYT Dato Dr Prof Fakruddin telah mengiringi Menteri di Jabatan Perdana Menteri Y.B Mejar Jeneral Dato' Seri Mohd Jamil Khir bin Baharom ke rumah Kelab Umno Kaherah yang masih didalam kerja baikpulih. Turut mengiringi lawatan ini adalah kesemua pegawai negeri Melaka iaitu Ust Muhd Anwar bin Idris , Ust Ibrahim bin Hussen dan Ridwan bin Abu Samah.


Penyelengaraan rumah berkenaan adalah bagi memberikan keselesaan kepada kesemua ahli Kelab Umno Kaherah bagi menjalankan aktiviti dikalangan mahasiswa/siswi. Penerangan bagi kerja penyelenggaraan ini telah diterangkan oleh Duta Besar Malaysia sendiri iaitu TYT Dato Dr Prof Fakruddin.


sumber di sini .







No comments:

Post a Comment