Thursday, June 10, 2010

Najib adalah Yahudi yang bertopengkan Melayu!





Kita perhatikan sebelum ini Mat Monggol mengecam Zionis dalam dalam nada yang "acuh tak acuh" walau rakyat 1 malaysia masih lagi melihat sikap mat monggol dalam satu kehairanan.Kita mula mengesyaki seakan ada satu pakatan rahsia antara Mat Monggol dan Haram jadah - haram jadah Zionis ini kerana pada beberapa hari sebelum serangan keatas kapal mavi marmara yang membawa aktivis freedom flottila Mat Monggol telah pun di maklumkan oleh MAPIM iaitu Majlis Perundingan Pertubuhan Islam Malaysia yang mana kemungkinan besar rejim zionis Israel akan menyerang kapal misi kemanusiaan berkenaan lima hari sebelum kapal tersebut di serang.

Pendedahan mengejut oleh MAPIM mencemari usul yang dibawa oleh Mat Monggol di Parlimen hari ini, membidas serangan itu dan meminta masyarakat antarabangsa untuk bertindak tegas terhadap Israel, tujuh hari selepas serangan berkenaan Tetapi apakah yang lakukan oleh Mat Monggol?

Dalam salinan surat yang diperolehi, MAPIM memberitahu Mat Monggol bahawa Israel berkemungkinan besar akan melancarkan serangan ketenteraan bagi menghalang misi kemanusiaan itu dari sampai ke Gaza.

Justeru badan itu menggesa Mat Monggol untuk memohon Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu, PBB memberi perlindungan kepada kapal-kapal yang terbabit dari misi itu daripada kekejaman Israel.

Malah Mat Monggol juga diminta untuk mengerahkan kapal pengiring khas untuk misi itu selain memohon bantuan daripada Persidangan Negara-negara Islam atau OIC, dan Kesatuan Eropah.

Hari ini Mat Monggol berdiri di Parlimen untuk menyampaikan bantahan kerajaan pimpinannya terhadap serangan itu.

Namun yang menjadi pertikaian ialah sikap yang dipamerkan oleh UMNOPCO dalam memastikan keselamatan misi kemanusiaan berkenaan yang membabitkan sukarelawan dan wartawan malaysia.

Pendedahan penglibatan syarikat Zionis dalam kempen 1Malaysia membuktikan bahawa walaupun MuNkEeE - MuNkEeE UMNO bersorak menentang Israel tetapi pada masa sama memberi dana kepada Israel secara langsung melalui pemberian tender kepada syarikat Zionis iaitu APCO dalam mempromosi Kempen 1 Malaysia.

Bukan itu sahaja pembongkaran satu Rahsia dengan pengakuan Pengarah Logistik Polis Diraja Malaysia iaitu CP Dato'Mashuri Bin Zainal yang memberitahu tahu bahawa dua agen perisik Israel terlibat dalam menaiktaraf sistem laporan Polis(Police Reporting System)



PRS Cancellation Doc 2




PRS Cancellation Doc 3

Mat Monggol juga merampas tanah Orang Melayu-islam Kampung baru dan mahu menggadaikannya kepada orang bukan melayu.


Hari ini Kemunafikan Wajah Mat Monggol yang bertopengkan Yahudi Zionis kini begitu terserlah apabila sebuah kapal misteri bernama Zim Genova milik Zim Israel Nevigation Company dilaporkan berlabuh di Perlabuhan Klang sejak semalam, sebagaimana dipetik dari akhbar Utusan Malaysia hari ini.

Usul Mat Monggol di Dewan Rakyat menunjukkan kemunafikan politik Mat Monggol kerana semalam Mat Monggol bersama-sama Ahli Parlimen UMNOPCO mengecam keganasan Israel tetapi, pada masa yang sama menjalinkan perdagangan komersial dengan negara haram itu.

Kini Mat Monggol bersikap munafik bukan sahaja dengan agamanya , malah dengan bangsanya (Melayu) dan seluruh Masyarakat dunia,kini 1 malaysia boleh menyaksikan topeng yang di pakai oleh Mat Monggol dan tertanggal dan menyerlahkan wajahnya yang amat hodoh sekali.

Wajah Zionis Israel yang menjadi musuh islam berabad - abad lamanya,di selindungi oleh Topeng Melayu 1 malaysia yang mana semangat Hidup Melayunya telah pun selamat di semadikan.Mat Monggol berpura - pura di hadapan rakyat 1 malaysia.

Disebelah Mat Monggol berdiri Seorang perempuan puaka yang mana jika di lihat dari satu hijab lain yang akan kelihatan lebih dan menakutkan dari pontianak, langsuir mahupun mak lampir.Jelas sekali kedua - duanya menjadi musuh Umat Manusia yang amat dahsyat sekali.

Yang si suami sahabat kepada Zionis manakal si isteri Sahabat kepada Syaitan,dan kini kedua - duanya adalah sahabat kepada seluruh Umat Manusia dari Zaman Nabi Adam hinggalah Ke Zaman Nabi Muhammad S.A.W.

Hanya satu Pesanan LeeSlimShady kepada Rakyat 1 Malaysia.

Andai sampai ke tahap ini pun anda tak boleh nak menilai siapa kah kedua - dua mahkluk ini,jangan salahkan kami andai anak anda dirogol,di bunuh dan harta benda anda dirampas sesuka hati.

Andai kata anda di dakwa di padang mahsyar kelak kerana memangkah parti pro - bani israil,jangan salahkan kami sekiranya kami tak mengingatkan anda.Bukalah mata,buka lah hati.UMNO kini bukan melayu lagi.

Selamatkan dunia,selamat kan maruah Islam,selamat kan Malaysia dengan mengalihkan undi dan sokongan anda kepada Pakatan Rakyat.

No comments:

Post a Comment